onsdag den 22. januar 2014

White Persian

I sidste uge var jeg på Café Munter i København. Da jeg opdagede, at de serverede Perchs brev-theer, var det selvfølgelig det, jeg skulle have :-) Jeg valgte White Persian, da jeg ikke havde smagt den før, og den derfor ville være oplagt at skrive om her på bloggen.

Det er en hvid og grøn the med abrikos og fersken smag. Den er dejlig frisk og let, og abrikos/fersken smagen giver theen en rigtig skøn og mild aroma. Fordi theen er let, var den helt perfekt denne aften, da jeg i forvejen havde spist en temmelig stor burger :-)

Theen minder lidt om Hvid Fersken fra Tante T, som jeg smagte på sidste sommer, og den kan også købes i løs vægt.

For en gangs skyld er det ikke mig selv, der har taget billedet. Jeg havde ikke medbragt kameraet, da jeg ikke forventede at skulle drikke ny the denne aften. Jeg forsøgte med min telefon, der dog ikke var så glad for den dæmpede belysning. Billederne blev i stedet taget med en af mine venners telefon, der havde lidt bedre kvalitet med det resultat, at der også kom et paparazzi-billede af mig "in action" ud af det. Det skal I selvfølgelig ikke snydes for. Så kan I se, hvordan det ser ud "bag kulissen" ;-)
Jeg gjorde ellers et ihærdigt forsøg på at tage billeder med egen telefon, men måtte efterfølgende erkende at de ikke var nær så gode.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar