torsdag den 16. januar 2014

Vinder af Give Away - Tealure

Så er det blevet tid til at afsløre, hvem den heldige vinder af Give Away'en er :-)

Først vil jeg dog gerne takke alle, der har deltaget. Jeg ville ønske, jeg kunne sende lidt lækker the til jer alle :-) Også stor tak til den ros I har givet til både bloggen og konkurrencen. Det varmer!

Derudover vil jeg også gerne takke Tealure for at sponsere hele Tealure Ugen samt præmien i denne Give Away. Det har været spændende at stifte bekendskab med de lækre nepalesiske theer. Jeg håber, vinderen vil have det på samme måde :-)

Nu kan jeg vist heller ikke trække spændingen længere :-) Vinderen blev Lene Lokvig. Jeg sender dig en mail Lene!

Jeg sætter en ny Give Away i gang allerede i weekenden. Den kommer til at køre over Facebook og ikke her på bloggen, så bliv hængende på Facebook og hold jer opdateret.

Rigtig god torsdag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar