tirsdag den 28. april 2015

Varm Bailey

Inden jeg takker helt af for denne gang, har jeg lige en sidste the, jeg gerne vil fortælle jer om. Den er i samme genre, som den engelske karamel the i går. Det skal nemlig handle om Bailey the, som jeg købte til Åbent hus hos Theens Univers for nogle måneder siden.

Det er en sort the med kakaostykker, kakaoflager, karamelstykker, toffiestykker og naturlig aroma. Der er altså skruet godt op for lækkerierne :-)

Jeg synes, det er en rigtig dejlig aften the. Den er ikke for kraftig i selve the-basen, og samtidig smager aromaerne godt igennem. Sammen med en sjat mælk, kunne det godt smage som en varm Bailey uden alkohol.

Dette blev desværre den sidste the, I får lov at høre om på bloggen for denne gang. Jeg vil gerne sige tak for de sidste 3 gode år i theens tegn. Jeg håber virkelig, at jeg vender tilbage igen efter en god lang pause, men jeg glæder mig også meget til at få lidt mere ro på omkring min the-drikning, og drikke lige de theer, jeg har allermest lyst til.

Husk at I stadig kan følge med på Facebook, selv om jeg holder pause her fra bloggen.

Hav det godt så længe :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar