fredag den 24. april 2015

Rigtig the!

For snart længe siden drak jeg Sjælden Yunnan fra SimplyTea som theen så fint hedder :-)
Det er en sort the fra Yunnan i Kina, og er altså ekstra fin og sjælden.
Yunnan theer er milde og lækre og denne er ingen undtagelse. Dette gør den let at drikke, og jeg tog mig selv i at drikke denne the ganske hurtigt. Ikke fordi jeg ikke nød den (for det gjorde jeg i allerhøjeste grad), men simpelthen fordi den er så let at drikke, at man bare kunne blive ved og ved.
Med mere smagstunge theer skal man lige "fordøje" hver enkelt tår, inden man tager den næste.
Theen er fyldigt og har masser af smag, selv om den er mild. Den smager som rigtig the skal smage i min verden! Der findes mange dejlige rene theer, som jeg nyder, men denne the er for mig indbegrebet af den helt rigtige the-smag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar