tirsdag den 14. april 2015

Guide til Cakao rabatkode

Der har været nogle problemer med at bruge rabatkoden fra Cakao, som jeg gav jer i går aftes.
Jeg bestilte selv en prøve til min kusine i går, så jeg lige kunne teste koden, inden jeg gav den videre til jer, og der havde jeg ingen problemer.

Cakao har informeret, at det kan have været pga. tekniske problemer, men for en sikkerheds skyld får I lige en guide til anvendelse af koden. Skulle der fortsat være problemer, kan I kontakte info@cakao.dk, så skal I nok få jeres gratis the :-)

1. Vælg den prøve, du vil smage (se gul markering). Man kan vælge imellem forskellige the-typer. Man kan kun vælge én prøve pr. husstand. Tryk TILFØJ TIL KURV.

2. Gå til din indkøbskurv og accepter handelsbetingelserne (se gul markering). Tryk BETAL.

3. Indtast dine oplysninger og tryk Fortsæt.

4. Tryk på Har du en rabatkode? til højre i billede.

5. Indtast koden tea-a-holic og tryk ANVEND

6. Den gratis fragt er nu gået igennem, og du skal bare trykke Bestil nederst på siden og vente på din the :-) God fornøjelse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar