lørdag den 11. april 2015

Malibu Dream

Her til morgen er jeg gået i det eksotiske hjørne og drikker Malibu Dream fra Cakao til min morgenmad. Jeg havde glædet mig til at smage theen, da jeg synes, den lyder lækker bare på navnet.

Theen er en frugte, og den indeholder æblestykker, hyben, hibiscus, ananas stykker, kokos og naturlige aromaer.

Jeg er generelt vild med ananas og kokos the, men ikke så meget for hibiscus, så jeg var lidt spændt på, hvilken smag, der ville gå mest igennem.

Allerede når man åbner posen, bliver man taget med på en mental tur til en lækker bounty ø med friske kokosnødder og kolde drinks. Det tegner godt.

Theens farve er en anelse mat, men det kan være svært at få en flot farve på en frugtthe uden at den kommer til at bestå af for meget hibiscus, der giver den røde farve, så i mit tilfælde er mindre rød farve = mindre hibiscus = bedre smag :-)

Smagen er i første omgang primært ananas og kokos, hvilket er lige efter min smag. Hibiscusen kommer dog også frem, men uden at "overdøve". Der giver en frisk og sommerlig the.
Cakao anbefaler at bruge den til isthe, så det tror jeg, jeg vil bruge resten af min prøve til. Hvis der fungerer, skal jeg helt sikkert have købt mig noget mere af denne the til sommer.

God weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar