mandag den 13. april 2015

Rabat kode

Fik I læst om den lækre Malibu Dream fra Cakao, som jeg skrev om i weekenden? 
Jeg har nu været så heldig at få en rabatkode specielt til jer læsere, der giver gratis fragt ved bestilling af theprøver, der iøvrigt også er gratis. Det er altså nu muligt at smage på Cakaos theer - helt gratis! I kan se de forskellige prøver her, og taster I koden tea-a-holic i rabatfeltet ved bestilling, skal I heller ikke betale fragten. Det er da et tilbud, der vil noget :-)

Nu vi er ved Cakao, får I da også lige lov til at høre mere om en af deres theer. Denne gang Apple & Cinnamon black tea.
Det er en sort the med tørret æble, blade af brombær, kronblade af saflor, kanel og aroma. Det er dog kun æble og kanel, jeg kan smage, hvilket også er ok, når nu theen hedder æble kanel the.
Æblen er den dominerende smag, mens kanel giver theen et sødt og "hyggeligt" strejf. -Giver det mening? :-)

Man kommer en anelse i jule/vinterstemning, så det er nok en the, jeg ville foretrække i de kolde måneder. God er den i hvert fald.

6 kommentarer:

  1. Lyder spændende, men den skriver at " De indtastede kundeinformationer opfylder ikke de krav der er i forbindelse med denne rabat", men jeg har skrevet alt den kræver, bortset fra kontokort oplysninger, for det vil jeg ikke gøre, når det er gratis, så ønsker jeg ikke at mit kortnummer er "lagret" hos dem. Men kan det være derfor? God dag til dig. hilsen RIkke

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Rikke,
      Mystisk. Min kusine lavede en bestilling med mig på sidelinjen inden jeg postede indlægget, og vi havde ingen problemer overhovedet.
      Jeg prøver lige at bikse en "bestillingsguide" sammen.
      Mvh. Julie

      Slet
    2. Så lykkedes det for mig at bestille en gratis prøvepakke the :-) Men jeg gjorde det samme som i morges, så systemet er nok først vågnet op nu ;-)

      Slet
  2. Jeg får også "De indtastede kundeinformationer opfylder ikke de krav der er i forbindelse med denne rabat" når jeg vil bestille og kan dermed ikke få gratis fragt :-S

    Mvh Jannie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jannie,
      Se mit svar til Rikke.
      Mvh. Julie

      Slet