lørdag den 18. april 2015

Snart farvel og tak

Kære alle læsere,

Bloggen her fylder snart 3 år, hvilket jeg er både glad for og stolt over. Der er blevet smagt på mange spændende theer gennem tiden, mange flere end jeg nogensinde havde turde drømme om.

Men desværre kommer fødselsdagen også til at markere slutningen for bloggen. -I hvert fald for en stund! Jeg har brug for en pause, og hvorfor ikke gøre det på bloggens fødselsdag, så jeg ligesom får rundet mit arbejde af :-)

Pausen skyldes 2 ting.
For det første har jeg været fysisk udfordret i form af daglig svimmelhed og nakke-problemer i over ½ år, så jeg har i forvejen haft svært ved at holde bloggen kørende. Det har gjort mig ked af det, at jeg ikke kunne lægge den energi i det, som jeg gerne ville, da jeg helst skal undgå for meget tid ved computeren. Jeg fejler ikke noget alvorlig, men det kræver min tid og opmærksomhed, så jeg kan komme oven på igen.
For det andet kan jeg mærke, at jeg er nået til et punkt, hvor jeg er kørt lidt træt i altid at drikke nye theer, der kræver tid og energi, fordi der skal tages billeder og skrives noter. Det har været en kæmpe oplevelse at smage på alle de nye theer, men jeg savner mine favorit-theer. Der er flere af mine favorit-theer, jeg ikke har smagt i over et år, fordi jeg syntes, det virkede fjollet at købe ny the, når jeg i forvejen havde så meget ny the liggende. I det hele taget var the-drikningen blevet mere en pligt end en nydelse, og det er nok den helt store grund til, at jeg vælger at holde en god lang pause.

Jeg lukker ikke bloggen ned i perioden, for planen helt fra start var jo netop at skabe et online katalog med alle mine the-noter. Dem kan I jo stadig få glæde af ved enten at bruge søge-funktionen eller etiketterne i højre side.

Jeg kan ikke sige, hvor lang pausen bliver, men umiddelbart tænker jeg ½ års tid. Det kommer jo også an på, hvornår jeg begynder at føle mig oven på igen. Men jeg har tænkt mig at fortsætte aktiviteten på A Teaholics facebook side. Så hvis jeg lige vil dele en the nyhed, en god the eller andet med jer, kommer jeg stadig til at opdatere derinde med lidt korte bemærkninger ind i mellem.

Sidste blog-indlæg for denne gang bliver d. 28. april 2015, altså om 10 dage. Præcis 3 år efter bloggens første indlæg så dagens lys. Så ind til da vil I stadig kunne læse om et par spændende theer herinde. Jeg har et par indlæg klar til jer :-)

Jeg håber, I forstår min beslutning!

4 kommentarer:

  1. God bedring og jeg glæder mig til at følge med igen når du kommer tilbage ��
    Det har været SÅ spændende og givet mig inspiration til at prøve nye theer, men kan da godt forstå at det er svært at give den inspiration videre til andre, når du har fysiske problemer og måske også selv lige mangler den daglige afslapning i Form af ynglings theer. ��
    Pøj pøj med det hele og jeg følger med på Facebook !!

    SvarSlet
  2. Forstår dig så meget, men glæder mig over. at du stadig har facebook profilen, da jeg nyder at læse dine oplæg :-) God bedring

    SvarSlet