tirsdag den 28. april 2015

3 år

Konkurrencen er slut!

Så blev bloggen 3 år. En både glædelig og trist dag.

Jeg er vildt stolt af alt det, jeg har opnået på de 3 år. Det er ufatteligt, så mange theer jeg har smagt i den tid. Faktisk har jeg blogget om virkelig mange theer på de 3 år. Præcis hvor mange får I dog først at vide senere i aften.

Jeg ville gerne have sluttet af med maner, men tiden og energien har ikke været til det i dag. Hvilket bekræfter mig i, at blog-pausen er en god beslutning!

En lille konkurrence til de, der er hurtige, får I dog alligevel. Hvis der altså overhovedet er nogle der sidder derude og følger med i aften :-)

Præmien er "the-rester" fra mit lager, så altså ikke noget af videre værdi, men stadig en rigtig god og spændende måde at få smagt nogle nye theer på. Præmien bliver sammensat på baggrund af vinderens ønsker, og man kan forvente min. 150g the i alt fordelt på min. 8 forskellige slags theer.

For at deltage skal du inden kl. 23 (altså om halvanden time!!) komme med et bud på, hvor mange forskellige theer, du tror, jeg har skrevet om, siden bloggens start for 3 år siden. Den, der kommer tallet nærmest, vinder. Du kan deltage enten ved at skrive en kommentar til dette indlæg, skrive en kommentar på Facebook til det link, jeg ligger ud om lidt, eller sende mig en mail på ateaholic@gmail.com. Husk at oplyse navn og e-mail, så jeg kan komme i kontakt med vinderen.
Præmien sendes kun til adresse i Danmark.

Det rigtige svar samt vinderen offentligøres umiddelbart efter kl. 23 på Facebook siden, samt som en kommentar i dette indlæg.

Håber I er et par stykker derude, der vil lege med :-)

3 kommentarer:

  1. Vinderen er fundet! Det rigtige svar var 265 forskellige theer.

    SvarSlet
  2. Theres Rasmussen4. august 2015 kl. 13.55

    Det var godt nok mange theer :o) Jeg kan ikk huske hva jeg gættede på, men det var ikk så mange. Men min egen the samling er også vokset en del på det sidste. Og det er til dels pga. din blog/facebook :o) Du har skrevet om så mange theer der lyder spændende. Så der er stadig så meget jeg skal smage :o) Så det har været en dyr fornøjelse at lære din blog at kende ;o) Men også bare en fornøjelse, da det har været skønt at læse lidt om the.

    SvarSlet
  3. 🍵 Hello, fellow tea enthusiasts and aficionados of all things steeped! 🍵 Are you ready to embark on a delightful journey through the world of tea? Look no further than A-Teaholic Blog - your one-stop destination for all things tea-related, brought to you by ReviseBook !

    SvarSlet