mandag den 27. april 2015

Engelsk karamel

En af de sidste theer, jeg vil fortælle jer om, inden jeg holder en god lang blog-pause, er English Caramel fra TeaTime & Aura.
Theen er en mild og dejlig sort the, som jeg dog havde forventet var kraftigere, da den er lavet på kinesisk og indisk the. Ofte tænker jeg, at indisk the = kraftig sort the, men åbenbart ikke i dette tilfælde, og jeg syntes ikke, jeg havde brygget den på for lidt the. Dette skal dog ikke lyde negativt, for milde theer er også dejlige og selv med mælk blev thesmagen ikke overdøvet.


Theen er tilsat karamelstykker og naturlig aroma. Karamellen runder theen af på en lækker måde, men det er ikke en gennemtrængende smag, så man må ikke forvente flydende flødekarameller, hvis man køber denne the.


Som I forhåbentlig allerede ved, bliver i morgen den sidste blog-dag i denne omgang. Bloggen fylder 3, og jeg ville gerne have fejret det med maner, inden jeg startede min blog-pause, men tiden og overskuddet har ikke rigtig været til det. I stedet får I en sidste lækker the at læse om, og så må vi se, om jeg finder på en hurtig lille konkurrence. Hold i hvert fald godt øje med bloggen i løbet ad i morgen :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar