lørdag den 25. april 2015

Følg med på Facebook

I forbindelse med annonceringen af min blog-pause, fortalte jeg, at Facebook siden fortsat vil være aktiv. Jeg tænkte, at jeg her lige ville dele mine tanker om, hvordan det kommer til at foregå.

Jeg forventer af opdatere i form af statusopdateringer og evt. også billeder ind i mellem.

Førhen bloggede jeg stort set altid om nye theer, der kunne købes i Danmark. Sådan bliver det ikke fremover. Det kan sagtens være, at jeg skriver lidt om den samme the flere gange (hvis jeg nu drikker den tit) og jeg kan heller ikke love, at det bliver theer, I nødvendigvis kan købe i Danmark.
Jeg håber dog stadig, at I vil kunne finde inspiration i mine opdateringer.

Jeg kan heller ikke love, at jeg fremover linker til de theer, jeg skriver om. Men hvis I ikke kan google jer frem til theen, må I jo lige spørge :-)

Så det I kan forvente, er nok mere en form for kig ind i min the-hverdag. Hvad drikker jeg for tiden, har jeg købt noget nyt, lave en ny isthe eller lign. Det bliver mindre tekst og færrer historier, men I skal selvfølgelig være velkomne til at spørge løs i kommentar-felterne, hvis I gerne vil have mere at vide.

Derudover håber jeg på stadig at kunne dele gode tilbud og nyheder fra the-forhandlernes facebook sider.

Hvis I ikke allerede følger med på Facebook, så kan I gøre det her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar