tirsdag den 3. juli 2012

TdT - Dag 7

Mormors sommerhave fra Tante T er en skøn skøn sommerte. Desværre har jeg erfaret, lige som den anden dag med Cool Summer, at den heller ikke længere kan købes på Tante T's hjemmeside. Så jeg beklager meget, at jeg sådan fortæller om god te, I ikke engang har mulighed for at købe på nuværende tidspunkt :-( Jeg håber, Tante T snart får mere af deres sommerte hjem igen.

Men tilbage til Mormors sommerhave. Teen smager faktisk som Hvid Tempel te, men på grøn base. Den grønne te smager dog ikke så meget igennem, så det er mest en dejlig frisk smag af frugt og blomster, der rammer smagsløgene = sommer :-)

Jeg er rigtig glad for denne nye te, men jeg tror, jeg i fremtiden vil nøjes med bare at have Hvid Tempel te fra Perchs i køkkenet, da de to teer som sagt minder meget om hinanden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar