mandag den 30. juli 2012

Konkurrence Nyt

Først vil jeg gerne sige tak til alle, der har vist interesse i min konkurrence.

Der er dog flere, der har kommenteret her på bloggen uden at skrive e-mail adresse. Disse kan jeg desværre ikke give lodder, da jeg ikke har nogen mulighed for at sende lodderne til jer eller kontakte jer, hvis I vinder. Så har du kommenteret på bloggen men mangler et lod, må du gerne lige tjekke op på, om du har sendt mig din e-mail. Ønsker du ikke at skrive e-mail adressen offentlig, kan du sende mig en mail på ateaholic@gmail.com, hvor du skriver, hvilken kommentar det er, du har skrevet.

Hvis nogen ønsker at vide mere om, hvordan konkurrencen kommer til at foregår, kan jeg fortælle, at alle der deltager får tilsendt en mail/facebook besked med deres lod, som består af et nummer. Lodnumrene tildeles i den rækkefølge, jeres tilmeldinger/kommentarer kommer ind.

Når konkurrencen er slut, bruger jeg en online funktion, der udvælger et tilfældigt nummer. Jeg har derfor ingen indflydelse på, hvem vinderen bliver.

Rigtig god mandag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar