fredag den 27. juli 2012

Konkurrence

Tidligere på måneden havde jeg en afstemning i gang, hvor I kunne stemme om, hvilken te, I helst ville smage. Valget faldt på Grøn Pina Colada, som jeg køber hos A. C. Perch's Thehandel.

I dag starter konkurrencen, hvor I kan vinde denne dejlige te, og det glæder mig at kunne fortælle, at A.C. Perch's Thehandel har sagt ja til at sponsere præmien: 100g Grøn Pina Colada.



Konkurrencen bliver en lodtrækning fredag d. 31.08.2012. Du kan få op til 3 lodder i konkurrencen ved at gøre følgende:

- Du får 1 lod ved at tilmelde din email adresse til at modtage opdateringer på mail, når der er nyt på bloggen. Det er vigtigt, at du færdiggør registreringen ved at åbne den aktiveringsmail, du modtager, efter aktivering. Heri er et aktiveringslink, du skal trykke på, før registreringen er fuldført.
Ved tvivl om, hvordan du tilmelder din mail, se mere ved at trykke her.

- Du får også 1 lod ved at "synes godt om/Like" A Teaholics fanside på Facebook. Fansiden finder du ved at søge på "A Teaholic" på Facebook, eller ved at trykke her: http://www.facebook.com/Ateaholic

- Få 1 lod ved at kommentere på et af mine indlæg her på bloggen. HUSK at skrive din e-mail adresse, når du laver kommentaren, ellers giver kommentaren dig ikke et lod. Der kan max. opnås 1 lod uanset antal af kommentarer. (Ønsker du ikke at skrive din e-mail adresse offentligt, kan du sende den i en mail til ateaholic@gmail.com. Skriv i mailen, hvilken kommentar du har skrevet.)

Sidste chance for at få lodder er onsdag d. 29.08.2012. Alle der er korrekt tilmeldt modtager en email/facebook besked med deres lod i. Modtager du ikke din mail/besked max. 48 timer efter din tilmelding og/eller har du spørgsmål til konkurrencen, bedes du kontakte ateaholic@gmail.com.

Bemærk: Er du allerede tilmeldt pr. email og/eller fan på Facebook, vil du automatisk modtage dit/dine lodder. Kommentarer skrevet før d. 27.07.2012 giver ikke noget lod.

25 kommentarer:

  1. Din søndag hos Tanten lyder hyggelig, vil selv prøve.
    scavenius@hashoj-net.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg, du skal gøre Dorte. Det kan virkelig anbefales :-)

      Slet
  2. A.C. Perchs the er virkelig bare guf for alle sanser. Er helt sikkert et af de steder, jeg bare SKAL forbi, når jeg besøger KBH :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og så glemte jeg naturligvis min mailadresse, som lige kommer haltende efter indlægget her:-)
      keas80@gmail.com

      Slet
    2. Butikken er også bare så hyggelig at komme i, selv om der ofte er kø helt ud på gaden :-) Jeg skal også have prøvet deres thesalon en dag.

      Slet
  3. Jeg har surfet lidt omkring på din blog og den gav mig helt sikkert inspiration - du giver mange gode oplysninger :-)
    Jeg er selv primær thedrikker og holder meget af de grønne theer med aroma. Jeg købte forleden en Grøn Sommer Te og en økologisk Grøn Te med citron forleden dag hos ThehusetAndersen i Kolding. Og med surf-turen kom lysten da lige til, at jeg må prøvesmage den Grønne Sommer Te. Så den står nu og trækker.
    Jeg har aldrig smagt Grøn Pina Colada'en, men har tit været fristet, når jeg har handlet via nettet hos Perch's Thehandel. Jeg ønsker ikke at lægge min mail herud, så jeg kan desværre ikke deltage i din fine Give Away om teen. Held og lykke til alle som deltager :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Susanne,

      Jeg sidder midt i en hjemme-eksamen, så jeg sender et længere svar på din kommentar senere i dag.

      Men jeg vil lige hurtigt sige, at du meget gerne må sende mig en mail på ateaholic@hotmail.com med din email adresse, hvis du gerne vil have et lod i konkurrencen for din kommentar.

      Dette gælder også alle andre, der ikke har lyst til at skrive deres email adresse offentligt. Bare skriv i mailen, hvilken kommentar, I har skrevet.

      Slet
    2. Hej igen,
      Jeg håber, du har nydt din Grønne Sommer te. Den lyder lækker :-) Selv har jeg i dag drukket Snehvide te fra Tante T, der smager skønt af jordbær og vanille. Man kan jo godt nyde lækre sommer te, selv om det regner uden for :-)

      Slet
    3. Sikke dog en service du giver - flot :-) Jeg skriver en mail til dig :)

      Jeg har tidligere tænkt, at det med de 80 grader til grøn te var lidt overvurderet. Men efter jeg læste her i går, så forsøgte jeg at lade vandet køle af inden jeg lavede den Grønne Sommer Te. Det virker; den smagte meget bedre - tak for tipsene :-)

      Og ja, te kan vi da altid drikker, både sommerte i regnvejr og "julete" (næsten) i højsommeren ;-)

      Held og lykke med eksamen :)

      Slet
  4. Jeg er med på to lodder:) og den the lyder VIRKELIG the-a-licious

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Camilla,
      Jeg kan kun se, du er tilmeldt 1 lod, men det sender jeg dig lige en mail om senere i dag. Du skal nok få dine 2 lodder :-)

      Slet
  5. Svar
    1. Hej,
      Jeg kan desværre ikke give dig et lod for din kommentar, når jeg ikke har din email adresse. Adressen skal bruges, så jeg efterfølgende kan få fat i dig, hvis du vinder. Skriv enten din adresse her, eller send den til mig i en mail på ateaholic@gmail.com. HUSK at skrive, at din mail tilhører denne kommentar!
      På forhånd tak.

      Slet
  6. Det lyder som en spændende the, så jeg krydser fingre for at den kommer min vej :0) Jeg er nu tilmeldt pr. e-mail og har skrevet en kommentar. God søndag til dig ;0) Hilsen cupcake-stylisten.blogspot.com

    SvarSlet
  7. I would like to try my luck.:)
    Your game is on my blog down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.
    Bernadett

    FB Bernadett Rauski

    2 lodder

    SvarSlet
  8. Det lyder som en spændende te, som nok skal prøves uanset om der vindes eller ej.
    1 lod til prinsessen på prinsessesuh@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg bestemt, du skal gøre :-) Den er virkelig lækker!

      Slet
  9. Mmm, for en spændende give away. Jeg har liked din facebook side og med denne kommentar, kaster jeg således 2 lodder afsted i konkurrencen. Skål :) 030786@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for interessen i min konkurrence. Dine lodder er sendt ud i dag. Held og lykke og skål igen :-)

      Slet
  10. Sikke en skøn blog. Lige efter mit hoved. Kaffe lærer jeg aldrig, men the er fantastisk :) Er altid nødt til at have the med hjem, når jeg er nye steder.
    Denne the har jeg aldrig prøvet, så har skyndt mig at deltage med 3 lodder :)
    smileygirl 100 @ hotmail.com (selvfølgelig uden mellemrum)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du kan lide bloggen :-) Jeg elsker også at købe te med hjem, når jeg er nye steder, men nu har jeg snart så meget te, at jeg ikke kan nå at følge med. Det skal jo også drikkes :-)

      Slet
  11. Hej, jeg synes din blog ser rigtig spændende ud og den vil jeg klart læse noget mere på!
    Jeg har også, ligesom susanne, altid synes at det virkede lidt overdrevet med de 80 grader, men fremover vil jeg nu vente med at lægge teen i.

    Ved du om der ligger forretninger kun med te i Odense? Jeg har nemlig ikke kunnet finde nogle.

    Jeg har tilmeldt mig mail-servicen, synes godt om din side på facebook, og her kommer min mail til kommentaren: frej@dsa-net.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt når bloggen kan inspirere :-) Jeg kan ikke sige det ofte nok: De 80 grader er en vigtig faktor, når teen skal smage godt.

      Jeg handler selv mest på Sjælland, så en butik i Odense, kan jeg ikke umiddelbart hjælpe med. Hvis du ikke kan finde en butik, der kun sælger te, har de ofte god løs te i specielbutikker, der sælger kaffe og/eller brugskunst.
      Skulle du komme forbi Svendborg, synes jeg www.teatime.dk ser spændende ud. Jeg har fået stedet anbefalet, men har endnu ikke nået at prøve deres te. De har dog mange teblandinger, jeg har stående på ønskelisten :-)

      Derudover har de fleste te forhandlere webshops, så du kan få teen tilsendt. F.eks. kan jeg anbefale www.tante-t.dk, hvor du kan bede om op til 3 smagsprøver, når du bestiller. Så kan du smage på nogle af teerne, inden du køber.

      Slet
  12. Så har jeg gjort mig fortjent til 3 lodder og vil ÆLSKE at vinde teen fra Perchs, fordi jeg endnu ikke har smagt denne variation :-)
    ulla3400@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen så vil jeg da ønske dig held og lykke i konkurrencen :-)

      Slet