fredag den 27. december 2013

Glædelig bagjul

Jeg håber, I alle har haft en rigtig dejlig jul.

De manglende indlæg fra min side skyldtes både, at jeg trængte til lidt ferie, men også at den julethe, jeg havde håbet at blogge om i juledagene, aldrig er kommet frem med posten. Jeg kunne selvfølgelig havde blogget om noget andet the, men jeg synes lidt, at det bør være jule-inspireret the, jeg fortæller om, når det er jul.

Tante T var så søde at tilbyde mig en af deres the julekalendere i starten af december. Den blev afsendt fra Danmark til Tyrkiet d. 2. december, men på nuværende tidspunkt er den endnu ikke kommet frem. I følge Track & Trace nummeret har den ligget til toldbehandling på et internationalt pakkecenter siden d. 13. december. Så jeg er spændt på, om den nogensinde kommer frem og i så fald i hvilken stand.

I stedet har jeg drukket en masse af de andre dejlige theer, jeg har. Lige nu har jeg jo en masse the fra Tealure, Simply Tea, Vildmedte.dk, Bohea og TeaTime & Aura liggende, så det er bestemt ikke fordi jeg mangler nye theer :-)

I det nye år kan I glæde jer til en ny Give Away. Som jeg skrev i søndags, så har jeg modtaget en pakke med 6 fine rene nepalisiske theer fra Tealure, og dem er jeg i fuld gang med at smage på. I starten af januar vil jeg så lave en "Tealure uge", hvor I kan læse om de 6 theer, 6 dage i træk. På 7. dagen starter jeg så en konkurrence, som Tealure har været så søde at sponsere. Hold jer opdateret i starten af januar, hvis I gerne vil vide mere om Tealure samt vinde den lækre præmie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar