mandag den 2. december 2013

Forsinkede indlæg :-/

På the-fronten er der sket en masse inden for de sidste par uger, og jeg har derfor en masse idéer til indlæg og også en hel masse the at skrive om. Jeg lovede jer også et indlæg om julethe inden december startede, samt en bedre beskrivelse af theerne fra Simply Tea, hvorfra jeg har fået en spændende gourmet julekalender.

Desværre er der ikke så mange af indlæggene, der er blevet en realitet endnu, da jeg har haft lidt kaos i mit liv. For de nysgerrige kan jeg henvise til min mere private blog: Breve fra Istanbul.

Det korte af det lange er, at jeg netop har tilbragt 3 uger i Danmark, selv om jeg bor i Istanbul. Det skulle ellers kun have været 5 dage, men det blev så en del længere tid end planlagt. Men der er jo heldigvis intet, der er så skidt, at det ikke er godt for noget, og den forlængede tid i Danmark gjorde, at jeg nåede at få fat endnu mere dejlig the, som nu er taget med til Tyrkiet, så jeg har en masse spændende theer, jeg kan blogge om i de næste mange måneder.

Normalt ønsker jeg ikke at blogge hver dag, da jeg tænker, at det bliver lige en tand for meget, når nu emnet begrænser sig til kun at omhandle the. Men for at jeg kan nå at følge med i forhold til alle de idéer, jeg har, tror jeg alligevel, at jeg vil satse på at blogge lidt oftere her i december. Det håber jeg, I er friske på at følge med i :-)

Først på "to do" listen står de indlæg, jeg allerede har lovet jer. Dvs. et indlæg om forskellige juletheer samt et indlæg om theerne fra Simply Tea. Jeg har også en Give Away i ærmet, men jeg nåede ikke at få den sammensat, inden jeg forlod Danmark, da jeg pludselig fik lidt travlt med at pakke kufferten. Derfor overvejer jeg, om jeg skal lave Give Awayen som en "surprise", hvor præmien kun er delvist kendt? Hvad siger I til det? Eller skal jeg hellere vente til januar, når jeg har haft tid til at sammensætte hele præmien?

Rigtig glædelig jul alle sammen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar