søndag den 24. november 2013

Luksus Jule Te

I dag kan I læse om endnu en julethe fra Vildmedte.dk. Jeg har smagt på Luksus Jule Te, der er lavet på sort the med ananasstykker, hakkede mandler, nelliker, kanel, tidselblomst, ingefærrod og aroma.

Dette er en blanding af en masse spændende ting, hvor jeg ikke synes, der er nogle af ingredienserne, der går mere igennem end andre. Det giver en spændende og anderledes smag som jeg godt kan lide, men jeg synes ikke, den smager super meget af jul, og jeg kom ikke videre i julestemning af den. Når det er en sort julethe, synes jeg gerne, krydderierne må gå mere igennem i smagen.
Dette er nu den sidste ud af 3 juletheer fra Vildmedte.dk, jeg har smagt her i november, og jeg begynder at få en ide om, hvilke juletheer, der skal indkøbes i år, så jeg er klar til december. Dette vil jeg lave et separat indlæg om en af de nærmeste dage, så I også kan nå at få inspiration til årets juletheer :-)

Theen er sponseret af:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar