tirsdag den 5. november 2013

Flydende slik

I dag har jeg drukket en the, der dufter så sødt, at man føler, man sidder med en kop flydende slik :-) Det er igen i dag en brev-the, det skal handle om, da jeg havde en Basilur Cream Fantasy, jeg endnu ikke havde fået smagt på. Det er en grøn the fra Sri Lanka tilsat papaya, rosenblade, ananas og jordbær fløde aroma.


Smagen er ikke nær så sød som duften, hvilket nogen måske ville være ærgerlige over. Jeg synes det er positivt, at den ikke er alt for sød. Den er meget lys og let af en grøn the at være. Jeg kunne nemt bildes ind, at det var en hvid the.

Jeg synes ikke, jeg kan adskille de bestemte aromaer, men samlet set smager den dejlig af frugt og blomster. Jeg synes kvaliteten er rigtig fin taget i betragtning, at det er en brev-the.

Theen kan købes som løs the i en af Basilurs smukke the-dåser hos House of Bæk & Kvist. Er man ligeglad med dåsen, kan man også købe en noget billigere refill pakke.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar