tirsdag den 19. november 2013

En læsers besøg hos Tante T

I august havde Tante T sponseret en lækker give away, hvor 2 læsere vandt et gavekort til kagebord hos tanten. Nu har den ene af de heldige vindere været afsted, og jeg har fået lov at dele hendes oplevelse med jer, så I også kan få lidt gode inputs fra andre end mig :-)

Lone skrev følgende til mig:

"Så var det i går, jeg fik indløst mit gavekort hos Tante-T. Vi fik halloween te, som jeg godt nok har smagt før, men det havde Helena, mit gudbarn ikke. Teen er dejlig rund i smagen og ingen af smagene i teen er dominerende. Helena var ligeså begejstret for den, som jeg. Jeg endte med at købe det sidste, de havde af teen med hjem plus en pose Munkete. Vi fik en tebolle med lemoncurd og solbærmarmelade til. En chokoladekage med chokolademousse, gulerodskage med valnødder, cheesecake med rabarber og lakrids. Til sidst en chokoladesmåkage og en ingefærsmåkage. Det var alle meget lækre ting, men jeg synes dog det er for meget kage på en gang. Tanten som serverede for os fortalte, hvad alle kagerne indeholdte.
Det var en god oplevelse. De er altid søde og venlige og et meget hyggeligt sted.
Jeg var der for et halvt år siden med mit gudbarns mor, hvor vi fik brunch, det var meget lækkert."

Billedet er venligst udlånt af Lone.

Halloween the er en sort the med lakrids, kokos og frugt. Jeg har ikke selv smagt den, selv om jeg kraftigt overvejede det i år til Halloween. Den kan stadig bestilles hos Tante T, hvis I er blevet nysgerrige.

Jeg skal måske selv besøge tanten i næste uge, og så må jeg lige overveje om ikke andet en smagsprøve på denne the, selv om det ikke længere er halloween :-)

Munkethe, som Lone også nævner, er en sort the med citron, orange og krydderier. Den har jeg heller ikke prøvet endnu, men umiddelbart tænker jeg, at den nok minder lidt om julethe med orange og krydderier? Er der nogen, der kan af-/bekræfte dette?

(Psst.. Jeg har desværre måtte sætte kode på, når I skriver kommentarer, da der har været utrolig mange spam-kommentarer på det seneste, som jeg er lidt træt af. Jeg håber ikke, det afskrækker jer fra at kommentere.)

2 kommentarer:

  1. Sikke et hyggeligt indlæg. Jeg er blevet meget nysgerrig omkring Halloween theen og så sidder jeg da og bliver helt lækkersulten efter kage :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal helt sikkert også smage Halloween the en dag, men det må blive til næste efterår :-)

      Slet