mandag den 5. november 2012

Vinderne er fundet!

Så er de 5 heldige vindere fundet.

Jeg har givet alle jeres kommentarer numre og så lavet ét nummer for hvert lod, I har ret til. Alle lodder er derefter kommet i en skål, og de 5 heldige er blevet trukket.

Lidt billeder fra lodtrækningen:
De små sedler er klippet ud, kommentarerne har fået numre, og jeg er klar til at lave lodder.

Her er de første 4 vindere trukket, og jeg trækker den 5. og sidste vinder.

De 5 heldige vinder-lodder :-)

De 5 vindere blev:
Kommentar nr. 15 - krea-kaos
Kommentar nr. 14 - angelinasmor
Kommentar nr. 24 - Rikke Koch-Jensen
Kommentar nr. 6 - Elisa With Nielsen
Kommentar nr. 17 - Tina Irene Povlsen

STORT TILLYKKE til vinderne. I vil modtage en mail umiddelbart efter udgivelsen af dette indlæg, så jeg kan få jeres post-adresser.

En stor tak til alle, der deltog, samt tak til Kaffe-The-Vinkælderen på Rosenborggade i København for sponseringen af de 5 poser. Jeg er sikker på, at vinderne vil nyde deres nye Sløjfe te.

1 kommentar:

  1. Eigh hvor skønt. Glæder mig til at modtage min skønne the. Har fået din mail og har også sendt svar retur med adr. Tusind tak :-)

    SvarSlet