tirsdag den 6. november 2012

Ferie :-)

Så varer det ikke længe, før jeg hopper på metroen til lufthavnen. Jeg har fået at vide, at det er 20 grader i Istanbul, så det ser jeg meget frem til.

Der er selvfølgelig pakket lidt the i kufferten, så jeg satser på at blogge lidt dernede fra.

Jeg har fået kontaktet de 5 vindere fra i går. De 3 af dem, har jeg allerede sendt theen til, så jeg håber, de modtager den inden ugens udløb. De 2 sidste kunne jeg desværre ikke nå inden afrejse, men jeg lover, at I vil modtage jeres the i næste uge, når jeg er tilbage i Danmark igen.

Kan I have en rigtig dejlig aften allesammen.

2 kommentarer:

  1. God tur! Håber du vil komme med nogle tips derfra da jeg regner med at tage en kort tur dertil efter nytår :)

    www.helleialanya.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig :-) Jeg har jo snart været der en del gange.

      Og mange tak :-)

      Slet