torsdag den 29. november 2012

Postmand Per kom forbi...

... med min The Julekalender fra Frederiksdal Tehandel :-)
Ud over de 24 smagsprøver indeholdt pakken også en ekstra pose Frederiksdal Julete samt en smart lille thesi.

Et stort tak skal lyde til Frederiksdal Tehandel for den fine sponsorering. Jeg har vist aldrig før prøvet at have SÅ mange usmagte the i huset, og jeg glæder mig simpelthen så meget til på lørdag, når første the skal smages. Jeg har allerede besluttet, at det selvfølgelig skal være en julethe, men hvilken af de 6, der er i pakken, ved jeg endnu ikke.

Nogle af de theer, jeg glæder mig mest til at smage, er disse:

Frederiksdal Blanding, Malawi "Thyolo Peony" og Grøn Jasmin Te "Chung Hao".

Nu vi er ved the julekalendere, så har jeg i øvrig fundet en mere, som er lidt sød og meget prisvenlig, nemlige denne fra Helseriet:
En boks med 24 breve med forskellig økologiske theer. Det er da nemt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar