mandag den 17. februar 2014

Den Hvide Engel

I dag skal det handle om Den Hvide Engel fra TeaTime & Aura. Jeg fik denne the forærende i sommers, og det var min første the fra TeaTime. Siden er der kommet en del flere til, fordi jeg besøgte deres skønne butik i Svendborg i november sidste år.

Den Hvide Engel er en blanding af hvid Pai Mu Tan og grøn Sencha the. Derudover indeholder den citrongræs, venecianske rosenknopper og bourbonvanilje aroma.
Ud over at theen dufter og smager fantastisk, så er den også ret fin at se på :-)

Første gang jeg smagte denne the røg den direkte ind under mine favorittheer, og der er den stadig! Det er den skønneste hvide the med vaniljesmag. Blød, let og lækker :-) En meget mild citrussmag gør theen forfriskende, men da det er vaniljen der går mest igennem, er det også en the, der kan behage den søde tand lidt.

Der er bestemt en grund til, at denne the har været nr. 1 på TeaTimes liste over mest solgte theer længe. Prøv den! :-)

Theen kan også købes som brev-the. Så kan den nemmere serveres for gæsterne eller tages med, hvis man er på farten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar