søndag den 23. februar 2014

Appelsin Kaktus Figen

På denne dejlige solrige søndag, får I lige et kort lille indlæg om en rooibos the fra Vildmedte.dk. Theen hedder Appelsin Kaktus Figen, og er en rooibos the med papayastykker, lakridsrod og aroma med kaktus figen smag. Jeg er ikke helt klar over, hvad disse ingredienser har med appelsin at gøre, og jeg vidste faktisk heller ikke, hvad kaktus figen var, da jeg smagte theen. En lille Google søgning efterfølgende afslørede dog, at det er en eksotisk frugt, der vokser på kaktus og som smager sødt og svagt syrligt. Dette er måske grunden til, at theen dufter svagt af citrus?

Selve theen smager sødligt, men jeg kan ikke smage de forskellige aromaer. Det gør derfor, at theen ikke gør sig ekstraordinært "bemærket". Det er en god the, hvis man er glad for rooibos, men jeg tænker ikke, at "den må jeg eje", fordi jeg har smagt mange andre lækre rooibos theer, jeg nok hellere ville investere i.

Jeg skal dog ikke kunne sige, at dette ville ændre sig, hvis jeg smagte en kaktus figen, og dermed måske kunne genkende smagen i theen?

Theen er sponseret af:
http://www.vildmedte.dk/index.php

Ingen kommentarer:

Send en kommentar