søndag den 13. januar 2013

The med granatæble #2

Jeg har tidligere smagt en granatæble the på hvid base. Den fortalte jeg om i september. I min the julekalender var der så en granatæble the på grøn base, og den smagte jeg på d. 12. december.

Dette er en skøn grøn the, der dufter sødt af granatæble.
Hvor nogle grønne theer er meget flotte i farven med en frisk gul-grøn tone, er denne the mere "mat" i farven. Det var lige før, jeg blev i tvivl, om det var en hvid the (omend den dog så, havde været temmelig mørk i farven).
Smagen er knap så sød som duften, men det synes jeg ikke gør noget. Den smager friskt, samtidig med at den grønne base smager godt igennem.
Alt i alt en god the, som jeg godt kan lide, men jeg synes ikke, der er noget ekstraordinært over den, der giver mig lyst til at drikke den igen og igen. Jeg har mange andre grønne aroma theer, der står højere på ønskelisten :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar