onsdag den 16. januar 2013

Afslapningsthe

D. 2. december trak jeg Japansk Afslapningste op ad min the julekalender. Her kan I læse, hvad jeg efterfølgende skrev om den.

Denne the er meget mild og dufter derfor heller ikke af så meget. Den smager heller ikke af så meget, men det er ment som en absolut positiv ting! Jeg synes ind i mellem, det er virkelig lækkert med en fin og mild hvid eller grøn the, og denne synes jeg bestemt, hører til kategorien.

Den er lavet på grøn the tilsat solsikkeblade, rosenblade og ribsblade og smagt til med kirsebær og fløde/mynte. En umiddelbar spøjs blanding af en masse forskelligt, synes jeg, men smagen er fin og meget let i det. Umiddelbart kunne jeg ikke smage kirsebærsmagen, men eftersom det er den første the, jeg smager med kirsebær, ved jeg faktisk ikke, om det er fordi jeg slet ikke ved, hvordan kirsebær smager i the J Derudover kan det også sagtens være kombinationen med mynte, der gør mine smagsløg forvirret. Helt overordnet set synes jeg, theen var god, og jeg drak mit glas temmelig hurtigt J Jeg vil dog ikke købe den, hvis jeg gik efter en the, der skulle smage af kirsebær.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar