mandag den 31. december 2012

Godt Nytår!

Så er det blevet tid til årets sidste blog-indlæg, og i dagens anledning har jeg forsøgt at være lidt kreativ, da jeg skulle tage billede til bloggen :-) Hvad siger I?

Theen, jeg drikker, er valgt specielt til dagens anledning. Den er nemlig opkaldt efter vores dronning, og jeg syntes, det var passende, når det nu er i dag, hun afholder sin årlige nytårstale :-) Theen hedder Daisy fra A.C. Perch's Thehandel. Jeg købte den i sin tid, fordi jeg gerne ville have en sort the uden tilsat aroma. Dengang drak jeg nemlig mest aroma the, og jeg syntes, det var på tide, at jeg lærte at drikke "rigtig" the, altså rene theer unden tilsat aroma. På Perchs hjemmeside beskrev de denne the som "Sort theblanding sammensat i anledning af Dronning Margrethe II 40 års jubilæum." og jeg tænkte derfor, at det var en blanding af 2 slags rene sorte theer, men ingen aroma.

Da jeg smagte theen første gang, syntes jeg, der var noget galt. Theen smagte på en måde, jeg ikke mente ren the ville kunne smage, der var altså et eller andet sødligt tilsat. Jeg kontaktede derfor Perchs, der kunne bekræfte min mistanke ;-) Theen her er en dejlig sort Keemun the med Earl Grey og Vanille. I dag er jeg super glad for, at jeg fik købt denne the "ved en fejl", for den er bare så skøn, og jeg er vild med vanille smagen kombineret med earl grey. Vanille smagen går rigtig godt igennem, uden det bliver for meget, og theen er rigtig lækker både i sin rene form eller med en sjat mælk.

Til sidst vil jeg gerne slutte af med at ønske jer alle et rigtig Godt Nytår :-) Jeg håber, I får en dejlig aften i aften, og jeg ser frem til et 2013 med endnu flere dejlige the-oplevelser, jeg kan dele med jer. Jeg har jo stadig en masse the fra julekalenderen, jeg ikke har fortalt jer om, og så skal jeg have lavet en uge i Perchs tegn, da jeg har en masse the-poser fra Perchs, jeg skal have smagt på. Derudover har jeg en ny Give Away på tegnebrættet. Så hold jer opdaterede i det nye år :-)

Godt Nytår!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar