lørdag den 8. december 2012

Sikke en herlig morgen

Humøret er i top i dag :-) Jeg har sovet længe uden bekymringer om eksamenslæsning, da det blev overstået i onsdags. Jeg har hørt julemusik og spist dejlig morgenbrød til morgenmad sammen med den dejlige the, jeg trak op af min the julekalender. Og lige om lidt skal jeg ind til en butik, jeg virkelig glæder mig til at se :-) Og så står den ellers på hygge, dejlig mad og fødselsdag resten af dagen.

I dag drak jeg Kanel Te. En rigtig dejlig og simpel sort the, hvis eneste ingredienser er the og kanel. Den er derfor rigtig nem at beskrive, for den dufter og smager af kanel :-) Ikke sådan kraftig kanelsmag, der overdøver den sorte the, men en tilpas afstemning af de to smage.
Jeg lavede en lille kande af theen, så jeg havde til mere end én kop. Derfor drak jeg én kop uden mælk og én kop med mælk. Begge dele fungerer faktisk rigtig godt for denne the.

Nu vil jeg tage mig et varmt bad og så skal jeg ud og købe gave til en veninde, der holder fødselsdag i dag. Det glæder jeg mig rigtig meget til, for jeg skal ind i en butik med en masse skønne og lækre ting. Jeg kommer sikkert til at købe noget til mig selv. Det kan I høre mere om i morgen, når jeg har købt og givet gaven ;-)

Rigtig god weekend alle sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar