onsdag den 19. november 2014

Spørgeskema

Som I måske har set på Facebook, er jeg blevet kontaktet af Mads, der er i praktik hos Tealure. Han er ved at skrive hovedopgave om the og har i den forbindelse udarbejdet et lille spørgeskema ang. the. Det tager ikke mange minutter at udfylde, så jeg vil opfordre jer til at gå ind på nedenstående link og svare på skemaet.
https://survey.enalyzer.com/?pid=7sup2s3q

Billedet er fra mandag aften, hvor jeg først var hjemme fra arbejde kl. 21.30, og derfor virkelig trængte til en god varm kop the. Valget faldt på Tealures skønne milde Himalayan Silver Tips (tryk på linket, hvis du vil læse min anmeldelse af theen fra januar), da jeg syntes, det var passende med en mild og let the, nu det var lige inden sengetid.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar