mandag den 24. november 2014

Gode juletilbud

Mosehuset har i øjeblikket tilbud på nogle virkelig søde jule the-dåser fra Basilur. Basilur sælger altid deres theer i fine og meget specielle the-dåser. Måske I husker mine fine the-bøger fra House of Bæk & Kvist? Eller min rose-the i den dråbeformede dåse.

De juleinspirerede the-dåser byder både på en dåse, der kan bruges til lysestage for fyrfadslys, to fine julehuse, en julegave og et juletræ. Og så er dåserne oven i købet på tilbud!

De indeholder jo også the, og normalt går jeg efter at købe den the, jeg gerne vil have. Men i dette tilfælde er det lige før jeg overvejer at købe the efter den dåse, jeg synes bedst om :-)

I kan se de fine dåser og tilbud lige her:
http://www.mosehuset.dk/te/daser-med-te.html?p=1

Ingen kommentarer:

Send en kommentar