tirsdag den 11. marts 2014

Orange Grape

Dagens urtethe fra Vildmedte.dk hedder Orange Grape. Det er en virkelig spændende blanding af æblestykker, gulerodsflager, brombær, eucalyptusblade, citrongræs, aroma, frysetørret mandarinstykker og appelsinsplitter.

Theen får en virkelig fin frisk rødlig farve, som jeg ikke helt kan regne ud hvor kommer fra, når man ser på ingredienserne. Men pyt nu også med det :-)

Den dufter af citrongræs og citrus, mens smagen passer godt til navnet. Det kunne godt minde lidt om en blodgrape med lidt appelsin, så den ikke bliver for syrlig.

Jeg forestiller mig at denne the kunne være god som en forfriskende isthe med lidt sukker i, så det tror jeg, jeg vil bruge den sidste del af min smagsprøve på.

Theen er sponseret af:
http://www.vildmedte.dk/index.php


 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar