lørdag den 15. marts 2014

Caramel Cream

Caramel Cream fra Tante T er en sort the med karamel aroma, der har været blandt mine favoritter længe. Den har også været nævnt på bloggen et par gange, dog uden sådan rigtig at få sin egen beskrivelse. Det er også smart længe siden, jeg fik tømt min egen beholdning af Caramel Cream, og først noget tid efter opdagede jeg, at jeg aldrig har fået fortalt om den.

Heldigvis er det en the, jeg har været en flittig giver af, fordi den er god til de fleste the-drikker. Også dem, der ikke er til alt for "spændende" the og som ikke gider vente til vandet er blevet 80 grader, men bare gerne vil brygge theen så snart vandet har kogt :-)

Derfor var det også nemt at finde en, jeg kunne invitere mig selv hjem til, så jeg kunne få taget et billede af theen til bloggen ;-) Smart!

Karamel-smagen går rigtig godt igennem i denne the, omend the-smagen stadig er den primære smag. Tilføjer man en sjat mælk, får man en rigtig lækker the med let karamel og let creme smag!

4 kommentarer:

  1. ohhh I'm so sorry that I can't read your language.
    I'm a tealover myself.. keep enjoying your tea-experiences :)

    SvarSlet
    Svar
    1. I have been considering many times to blog in English too, but I keep deciding that the blog should stay in Danish. However, always feel free to contact me if there is a specific tea on the blog, you would like to know more about :-)

      Slet
  2. Uhm, den lyder rigtig lækker :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er den også :-) Og god at servere for gæster, da de fleste kan lide den!

      Slet