søndag den 16. marts 2014

English Breakfast Tea

English Breakfast Tea fra TeaTime er en rigtig fin English Breakfast Tea, der smager som denne blanding nu engang skal smage. Dog kan man godt smage, at kvaliteten af theen er højere end hvis man køber en English Breakfast fra f.eks. Pickwick. Jeg synes nemlig godt de lidt billigere brev-theer kan gå hen og blive beske. Også selv om man brygger dem på meget kort tid. Denne the er ikke besk overhovedet, men den smager altså bedst med mælk i, så prøv det, hvis du ikke lige synes om theen ved første tår :-)

Min English Breakfast er en løs the, men den kan jeg ikke pt finde på TeaTimes hjemmeside. Jeg tror, de er ved at lave den om, for der er flere theer, jeg ikke kan finde derinde for tiden. Men jeg fandt den som brev-the, hvilket jeg tidligere har testet kvaliteten af, og disse theer er lige så gode som dem i løsvægt. Det er derfor brev-theen, jeg linker til i ovenstående.
Derudover hedder denne English Breakfast No. 7a. De har også en English Breakfast No. 7. Forskellen er indholdet af garvesyre, der er lavest i denne the, 7a.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar