torsdag den 27. marts 2014

Bloglovin

I går rejste jeg til Tyrkiet for at være i nogle måneder, og som I måske har bemærket i nyhederne, så lukker de pt ned for nogle sociale medier i Tyrkiet. Jeg ved derfor ikke, om jeg fortsat har adgang til Facebook og Instagram i den næste tid.

Jeg ved, I er mange, der følger bloggen via de links, jeg ligger på Facebook Fansiden. I tilfælde af at jeg ikke kan fortsætte med det, vil jeg anbefale jer at bruge Bloglovin, der opdaterer automatisk.

Til de der ikke kender Bloglovin
Bloglovin er en hjemmeside/app, hvor du kan samle alle de blogs du læser, så du ikke skal åbne hver enkelt blog for at se, om der er kommet nye indlæg. Når du åbner Bloglovin, kommer alle nye ulæste indlæg fra de blogs du følger automatisk frem. Det er super smart, og jeg bruger det selv dagligt.
Bloglovin kræver at du opretter dig som medlem, hvilket er gratis. Når du er medlem, kan du tilføje alle de blogs, du følger med i. -Bare søg på A Teaholic. Der kommer to muligheder frem, fordi bloggen åbenbart er registreret med både .dk og .com. Det er ligemeget, hvilken af de to du vælger :-)

Du kan enten anvende www.bloglovin.com eller du kan hente Bloglovin som app til din telefon/tablet.

Jeg fortsætter selvfølgelig fra Facebook, så længe/hvis jeg kan, men hvis der pludselig bliver stille derinde, er det altså ikke nødvendigvis fordi, jeg er stoppet med at lave indlæg :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar