tirsdag den 15. maj 2012

Afstemning slut

Sidst i april lavede jeg en afstemning her på bloggen for at se, hvor ofte mine læsere egentlig drikker te. Afstemningen har kørt i 14 dage og er nu slut.

Resultatet blev som følger:

Hvor ofte drikker du te?
12 stemmer - Flere gange dagligt (25%)
6 stemmer - 1 gang dagligt (12%)
11 stemmer - Et par gange om ugen (23%)
10 stemmer - Et par gange om måneden (21%)
6 stemmer - Sjældent (12%)
2 stemmer - Aldrig (4%)

Det er lidt sjovt at se, hvordan fordelingen ser ud, især at der rent faktisk er nogen, der slet ikke drikker te, men alligevel har fået forvildet sig ind på bloggen. Måske de gerne vil lære at drikke te? :-)

Jeg overvejer lidt, om jeg skulle lave samme afstemning igen om ½ års tid bare for at se, om jeg måske har fået flere med på vognen.

Jeg takker for jeres bidrag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar