mandag den 3. september 2012

Iste fra AriZona

I går fandt jeg iste fra AriZona til kun 13 kr. i Netto, så dem måtte jeg da have en af med hjem. Jeg har smagt dem få gange før, men fandt dem dyre. Derfor er jeg aldrig gået sådan rigtig amok i dem. Valget faldt på Blueberry White Tea, men i "min" Netto havde de også Pomegranate Green Tea og en anden variant med grøn te, som jeg ikke lige husker smagen af.

Jeg tror på ingen måde denne iste er et sundt alternativ, for den smager lidt sødt, og sukker er en del af ingredienserne. Men den smager virkelig lækkert, så måske den alligevel er et bedre alternativ til den cola, jeg egentlig ville have købt i Netto :-) Smagen er skønne friske blåbær tilsat lidt sukker. Jeg tror, den ville være ekstra god på en varm sommerdag, serveret med isterninger og en skive citron. Men det er jo lidt sent nu, hvor vi netop er startet på september :-)

Ud over den dejlige smag, er jeg også ret vild med AriZonas flasker. De er altid så flotte og dekorative at se på, at man næsten ikke har lyst til at smide dem ud.

-Jeg må vist hellere i Netto igen efter en flaske eller to mere :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar