mandag den 24. september 2012

En kold efterårsdag

Brrr.. Er jeg den eneste, der ikke helt kan vænne mig til kulden uden for? Jeg synes godt nok, det er gået stærkt den sidste uges tid. Nu varer det ikke længe, før vanterne skal frem igen.

I dag kunne jeg slet ikke få varmen, da jeg sad på biblioteket og læste lektier, efter en cykeltur på 6 km. Da jeg stadig sad og rystede af kulde efter 45 minutter, besluttede jeg at tage hjem til min dejlige sofa, der er fyldt med varme tæpper.

På hjemvejen kørte jeg forbi bageren efter en kartoffelkage. Man må altså godt synde lidt på sådan en dag ;-)

Hjemme i sofaen blev tæpperne hævet frem, og kartoffelkagen blev indtaget sammen med en dejlig varm kop te og et afsnit af Matador.


Teen, jeg drak, var en blanding af Dark Chocolate fra Perchs og Caramel Cream fra Tante T. Jeg tror, blandingsforholdet var ca. 2/3 chokolade te og 1/3 karamel te. Det smagte virkelig godt, men næste gang, tror jeg, der skal lidt mere karamel te i.

Se det er en god måde at tilbringe sin mandag eftermiddag, når det nu er koldt og blæsende uden for!  Men nu må jeg vist hellere i gang med lektierne igen :-)

God mandag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar