torsdag den 12. december 2013

En varm kop the gør altid godt

For et par uger siden var jeg en tur i poolen, hvor jeg var blevet lidt kold. Dette gør jeg som regel altid, da vandet ikke er så varmt, og jeg skynder mig derfor altid at tage et varmt bad, så jeg ikke bliver syg. Men min kæreste fik lov at tage badet først, så derfor måtte jeg vente, til det blev min tur. Det krævede en varm kop the!

Valget faldt på en dejlig rooibos med Tranebær og Vanilje fra Vildmedte.dk. Det er en dejlig blød og let the, som de fleste rooibos theer er. Vaniljen passer virkelig godt sammen med rooibos basen. Det giver en dejlig sødlig og afslappende the.

Efter at have drukket en halv kop prøvede jeg at hælde lidt sødmælk i theen. Det fungerede også virkelig godt, og det var ligesom om at tranebær smagen pludselig også kom frem sammen med den cremede smag fra mælken.


Theen er sponseret af:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar