søndag den 15. december 2013

Anti-Stress the

VildMeTe.dk sælger en Ayurveda blanding, der hedder Anti-Stress Te. Den indeholder kanelstykker, lakridsrod, ingefærstykker, fennikel, appelsinskræller og kardemomme.

Jeg har tidligere kort nævnt ayurveda the, da jeg skrev om Women's Tea i februar.

Fra VildMeTe.dk:
"Ayurveda er verdens ældst kendte livs- og sundhedslære som stammer fra vedish højkulturen i det gamle Indien. Viden er overbragt mundtligt igennem årtusinder. Ayur = Liv Veda = Visdom oversat Livsvidenskab."
Det handler om at skabe balance med sin krop, bl.a. ved hjælp af the.

Jeg har lidt for meget om ørerne for tiden, men gør hvad jeg kan for at holde mig selv oven vande. Dette gør jeg bl.a. ved at slappe af med en kop the, når det hele pludselig går lidt for stærkt.
Den anden dag var det rigtig slemt, så hvad er bedre end en anti-stress the? :-)

Denne the indeholder flere af mine yndlingskrydderier og den smager rigtig dejligt. Krydderierne giver en god varme og ro i kroppen, samtidig med at lakridsroden tilfører en sød eftersmag, der bliver siddende på tungen.

Nu finder jeg generelt ro ved at drikke en kop the, og denne the var da heller ingen undtagelse :-)
 

Theen er sponseret af:
http://www.vildmedte.dk/
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar