mandag den 21. oktober 2013

Earl Grey på brev

Som lovet tidligere i dag skal det nu handle om Earl Grey brev-the fra Perchs :-)

Det er en meget almindelig Earl Grey, der smager som en Earl Grey nu engang skal smage, dvs. af bergamotte. Bergamotte-smag kan til tider godt blive for parfumeret, men det er den ikke i denne the, hvilket er positivt. Dog synes jeg godt den kunne smage af lidt mere, men det kan sagtens skyldes, at jeg har haft thebrevet liggende i et år. Ups!

Jeg er generelt altid glad for en god kop Earl Grey, og jeg kunne sagtens finde på at vælge denne the, hvis jeg en dag kom ud på en café med Perchs brev-theer. Jeg ved ikke, hvad det er med denne the smag, men den fungerer altså bare hver gang, og jeg kan ikke blive træt af den.

Som I kan se på billedet fik min the en sjat mælk, for det synes jeg altså passer bedst til Earl Grey :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar