lørdag den 28. september 2013

Nye forsyninger

Jeg er nu tilbage i Istanbul, men inden jeg tog til lufthavnen, var jeg lige forbi Torvehallerne :-)

Så et styks mindre krøllet Tante T pose er nu vel ankommet til Istanbul :-D

Her er posens indehold, som jeg glæder mig til at fortælle jer mere om.
Jeg har købt:
- Formosa Top Fancy Oolong: Nu hvor jeg er begyndt at kunne lide Oolong, syntes jeg det var på tide med en Oolong i køkkenet. Valget faldt på en lidt dyrere Oolong fra Taiwan.
- Inka Chokolade: I min sidste give away bad jeg jer skrive, hvilken the fra Tante T I gerne ville smage. En af vinderne havde nævnt denne the, og jeg syntes den lød så spændende, at jeg da også måtte prøve :-)
- Earl Grey Blue Lady: Til trods for at jeg ofte nævner, at jeg ikke gider drikke den samme the igen og igen, så er der alligevel én the, jeg aldrig bliver træt af (okay, der er flere ;-) ) Earl Grey med mælk. Det er et sikkert hit her, og jeg drikker også gerne de almindelige "kedelige" brevtheer fra Pickwick og Lipton, hvis det skal gå lidt stærkt. Det slog mig pludselig, at jeg faktisk altid drikker "kedelige" Earl Grey theer, så nu syntes jeg, det var på tide med en ordentlig kvalitets Earl Grey. Valget faldt på denne fra Tante T.
Derudover bad jeg om en smagsprøve på Rooibos Caramel Cream. Jeg er jo vild med Caramel Cream (sort the), Grøn Karamel og Grøn Mint Karamel, så jeg føler mig ret sikker på, at jeg også vil være vild med denne. Men jeg har haft en periode, hvor jeg var træt af Rooibos, så jeg valgte at starte ud med en smagsprøve, for at se om det er noget.

Og så fik jeg selvfølgelig også en af de fine nye Tante T dåser med i købet, som jeg skrev om her :-)
Det smarte ved denne thedåse er, at den har to låg. Et almindeligt med logo, og så et der lukker tæt, så dåsen er så lufttæt som muligt, hvilket forbedrer opbevaringen af theen, der skal opbevares så lys- og lufttæt som muligt. Læs mere her om korrekt opbevaring af the.

Jeg synes rigtig godt om Tante Ts fine dåser, da de er meget neutrale og klassiske. Jeg kunne forestille mig, at det kunne se rigtig godt ud med en række af disse stående fremme i køkkenet, evt. med et manilla mærke på, så man kan se, hvad der er i de forskellige dåser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar