torsdag den 22. august 2013

Kold the med rød frugt

Sommeren er tæt på at være over, men derfor skal I stadig have lov at høre om de sidste par kolde theer fra Pickwick som lovet. Jeg beklager, det blev lidt forsinket.

Kolde the med rød frugt indeholder hibiscus, stykker af æble, rødbede, orangeskal, aroma, sødemiddel, stykker af hindbær samt stykker af tranebær.

Den smager ok, men nok mest af tynd hibiscus saft. Jeg kan godt lide hibiscus, men ikke alt for ofte, og jeg synes egentlig ikke denne the så god, at jeg får lyst til at drikke den igen og igen.
Den smager ikke grimt, og den kan også sagtens drikkes. Men jeg synes heller ikke den smager sådan rigtig godt, så jeg tror ikke, det bliver en kold the, jeg kommer til at drikke meget. Nok mest, hvis jeg en sjældent gang i mellem vil have noget afveksling fra de to andre kolde theer ananas og fersken.

Til gengæld har denne kolde the en flot lilla farve :-)

2 kommentarer:

  1. Hjemme hos mig synes vi heller ikke den smagte specielt godt, men hvis man hælder lidt sukker i, så smager den meget bedre. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tippet. Det vil jeg da lige prøve :-)

      Slet