torsdag den 15. august 2013

Et plaster på såret

Jeg gik jo forgæves i fredags, da jeg ville besøge Perchs under Copenhagen Fasion Week. Jeg valgte derefter at kontakte Perchs, da jeg syntes, de skulle vide, at de ikke havde været så gode til at informere, og at jeg var gået forgæves.

Perchs beklagede meget, og som plaster på såret tilbød de, at jeg kunne komme ind forbi butikken og få en gratis pakke af deres ingefærkager.
Jeg elsker ingefærkager, så det sagde jeg selvfølgelig ikke nej til :-)

Men jeg kan jo ikke lade være med at købe the, når jeg først kommer på de kanter ;-) Så ud over ingefærkagerne, blev set også til lidt Kenya PF og Afternoon the. Begge theer jeg smagte under mit besøg hos Perchs sidste år, hvor jeg bl.a. var til thesmagning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar