søndag den 18. august 2013

Grøn Mint Karamel

I starten af måneden måtte jeg erkende, at jeg havde for meget the :-) Simpelthen fordi jeg nåede at drikke nogle af mine theer op, inden jeg overhovedet havde fået fortalt jer om dem. Der har været så mange andre theer at blogge om, at jeg åbenbart ikke helt har kunne følge med. Eller også har theerne bare været for gode, så de er blevet drukket alt for hurtigt ;-)

Den ene af theerne var en Grøn Mint Karamel fra Tante T, der som navnet antyder er en grøn the med karamel og pebermynte. Jeg har tidligere fortalt jer om Grøn Karamel, som er blandt mine favoritter. Grøn Mint Karamel minder rigtig meget om Grøn Karamel, men man kan godt smage pebermynten også. Dog har tanten formået at blande theen, så pebermynten ikke får overdøvet karamellen for meget, og det kan jeg rigtig godt lide.

Grøn Karamel er stadig min favorit af disse to, men ind i mellem synes jeg det er lækkert med lidt pebermynte tilføjet. Derudover har denne the været utrolig populær blandt både mine læsere og blandt venner, hvilket er grunden til, at den allerede er drukket op. For det første blev den valgt som den the mine læsere helst ville vinde i en af mine give aways. For det andet forsvandt det sidste af theen efter et par dage, da jeg tog den med på kontoret, så mine kollegaer kunne smage.

Så dette er i den grad en populær the, hvilket tanten da også selv nævner på deres hjemmeside :-)

Som sagt må I undvære billede af theen, da den allerede er drukket op, men I skal da ikke snydes for et billede af den tomme thepose ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar