søndag den 4. januar 2015

Mild krydderthe

Tante Ts Rooibos Chai er en økologisk rooibos blanding med kanel, ingefær, nelliker, peber og kardemomme.

Det er en mild chai, hvor krydderierne går knap så meget igennem som ved andre chai theer. Dette synes jeg faktisk er lækkert, da chai jo ellers er en ret krydret the. Som I sikkert har bemærket i tidligere indlæg, fortrækker jeg diversifikation i mine theer, så når de afviger fra andre theer, er det sjældent negativt for mig. Tværtimod. Jeg synes, det er dejligt, at der findes forskellige alternativer, så hvis jeg f.eks. en dag lige har lyst til chai i en mildere udgave, så kan jeg vælge denne dejlige Rooibos Chai.

Jeg hældte minimælk i theen, hvilket gjorde den en anelse cremet. Det passer rigtig godt til chai-krydderierne. Derudover synes jeg også, at chai krydderierne fungerer rigtig godt sammen med rooibos the, så alt i alt var det en rigtig god kop the :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar