torsdag den 8. januar 2015

Herbal Ginger Lemon

Her til aften sidder jeg og drikker Herbal Ginger Lemon fra Chaya. Det er en urtethe med ingefær, citrongræs, lakridsrod, citronskal og mynte. Jeg er ret glad for ingefær, så jeg glædede mig til at drikke denne the. Den er ikke så kraftig i ingefær-smagen, som hvis man brygger the på frisk ingefær, men den giver alligevel en god smag. Derudover er den frisk og let syrlig pga. citrongræs og -skal, og lakridsroden runder theen af med en sød eftersmag.

Da jeg i december drak Chayas Herbal Mint Cooler, der jo minder meget om denne the, kommenterede jeg, at lakridsroden ikke var så kraftig som i andre Cool Mint theer. Det er det samme med denne the. Lakridsroden giver en let sødme, men den er ikke kraftigt. Til denne the fungerer den lette lakridssmag også rigtig godt, da den helst ikke skal overdøve ingefæren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar