torsdag den 1. januar 2015

Godt Nytår!

Så trådte vi ind i år 2015. Jeg håber, I alle kom godt og sikkert gennem aftenen i går. Jeg selv nød en rolig aften med lækker mad og god vin samt en god udsigt ud over byens fyrværkeri.

Nytåret skal i år fejres her på bloggen med en dejlig the fra Chaya. Theen bærer samme navn som forretningen selv, nemlig Chaya, og blandingen var den første Chaya lavede ved forretningens start i 1981. Det er en sort the med katostblomst, brombær og aroma.

Theen dufter skønt af brombær både før og efter brygning, hvilket gør den dejlig indbydende allerede inden, man har taget den første tår.

Den sorte the er af rigtig god kvalitet og the-smagen er perfekt afstemt med aromaen fra brombær, der giver en dejlig let smag. Man kan sagtens smage brombær, men det bliver hverken for kraftigt eller syntetisk.

Dette kan jeg generelt rigtig godt lide ved Chayas theer. Nu har jeg endnu ikke smagt så mange, men ind til videre synes jeg, at theerne har været af rigtig god kvalitet, og at aromaerne har været tilpasse og naturlige i smagen.

Jeg glæder mig til at se, hvad år 2015 vil bringe. Forhåbentlig en accept på familiesammenføring i mit tilfælde, så min mand og jeg ikke længere behøver at bo i hvert vores land, men kan bo sammen her i Danmark. Kryds lige fingre for os :-)

Rigtig godt Nytår!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar