fredag den 4. april 2014

Palas Afternoon

Sidste år i juli fortalte jeg om Gunung Chantik og i december om Palas Supreme. Begge theer fra BOHs Garden Tea sortiment. I dag skal det så handle om Palas Afternoon, der også er en Garden Tea.

Palas Afternoon er en ren sort the med meget store theblade. Den er i den mildere ende af sorte theer. Den er lidt sødlig, og jeg kommer til at tænke lidt på en have fyldt med blomster, når jeg drikker den. En let the, der er god til morgenen, selv om den hedder "afternoon", i hvert fald hvis man, som jeg, foretrækker de lidt lettere theer tidligt på dagen og de lidt tungere senere på dagen.

Lige som med de andre Garden Teas sælges Palas Afternoon i fine thedåser, hvor jeg især er vild med dekoreringen på Palas Afternoon dåsen.
Jeg har lånt billedet fra shop.bohea.dk

Rigtig god weekend alle sammen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar