torsdag den 17. april 2014

God Påske

Først vil jeg gerne ønske jer alle en rigtig god påske :-)

Jeg ville rigtig gerne have brugt dagens indlæg på at skrive om en påske the, men da jeg befinder mig i Istanbul, er det lidt svært for mig at opstøve en påske the :-) Så derfor må I desværre undvære et sådan indlæg.

I stedet kan jeg henvise til etiketten Påske, der findes i højre side af bloggen. Hvis I trykker på den, kommer alle indlæg frem, der har noget med påske at gøre. I skrivende stund er der 3 indlæg alle sammen fra sidste år. Der kan I måske finde lidt inspiration til årets påske the.

I skal dog ikke helt snydes for at høre om en ny the, så derfor synes jeg, det skal handle om Sencha Forårsmelodi fra Vildmedte.dk. Det er da sådan lidt påske-agtigt :-) Det er en dejlig grøn the med aroma, appelsinskaller, kattepoteblomster og frysetørrede jordbærstykker. Den smager sødt af frugt, men jeg må indrømme, at jeg ikke lige kunne smage, at det var appelsin og jordbær, der var i.

Theen minder om en anden the, men jeg husker ikke pt hvilken, hvilket irriterer mig lidt. Men det er også ved at være lidt svært at huske med alle de theer, jeg efterhånden har smagt :-) Theen er frisk og let, og som de fleste andre grønne theer med frugtsmag, får den mig til at tænke på dejlige varme sommerdage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar