søndag den 13. april 2014

Liseleje blanding

På et tidspunkt var jeg forbi Tante T til brunch med en veninde, og der fik vi Liseleje Blanding. Desværre fik jeg vist aldrig taget noget billede. Jeg kan i hvert fald ikke finde det, hvis jeg gjorde. Men noter om theen, dét fik jeg :-)

Liseleje Blanding består af Sort rabarber, Grøn ananas og Earl Grey.

Det er en meget mild og lækker the, der er blød og let at drikke pga. kombinationen mellem den grønne og den sorte the, hvilket jeg tidligere har nævnt, at jeg rigtig god kan lide. Det giver altså bare en god the-base med det bedste fra begge typer theer!

Jeg synes, ananas-smagen går mest igennem, men ikke så meget, at jeg tror, man ikke kan lide den, hvis man ikke er til ananas. Den tilfører bare en lækker sødme, der passer godt til the-basen.

Egentlig syntes jeg theen mindede mig lidt om Afternoon the fra Perchs. Den indeholder sort og hvid the med lidt hyldeblomst, granatæble, ananas og fersken, så måske det er the-basen kombineret med ananas, der giver ligheden?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar